fredag 6 februari 2009

ice, ice baby.

ledig idag!
jag ligger här och käkar choklad, till frukost. hah, inte hälsosamt.
men idag blir det kanske säter, om jonna svarar på mitt sms nångång :)
annars blir det väl att ligga hemma och glo. som vanligt, men måste vila upp mig, jobar hela helgen 7-20.30, härligt! not.
men sen är jag ledig måndag, tisdag & onsdag.

igår var det pulkaåkning i plättbacken, det var ju sådär, eftersom efter första uppgången mot toppen, så började mitt knä inte vilja vara med, men jag åkta två gånger, sen satt jag bara och det var sjukt kallt, så jag frös så mycket om fötterna att jag knappt kunde gå, så eva skjutsade hem mig.
vinter är inte min grej, det spelar ingen roll hur mycket kläder jag har på mig, jag fryser fan endå. JÄVLA SKITVINTER.

iiih, och jag har spotify på den stationära nu!
underbart, <3
ha, men nu ka jag på toa, sen riktig frukost! hejsvejs!

Inga kommentarer: