lördag 14 februari 2009

wtfiswrongwiththiskid

jag ska börja med att gnälla på ATT JAG HATAR MITT HÅR SÅ JÄVLA MYCKET.
det vill inte ändra färg, jag har färgat det typ 5 gånger imon loppet av en vecka.
2 blekningar, 2 färgningar och 1 avfärgning.
INGET FUNKAR, det är fortfarande hela jävla rosa.
kukhår. så imorgon blir det att försöka färga det brunt, igen. det kommer säkert inte funka. då kommer jag få damp och klippa av allt hår, jag lovar.
aja, jag har inte bloggat så mycket på senaste tiden, för att jag jämt är så jävla trött, eftersom jag inte kan sova på nätterna, vilket resulterar i att jag ligger vaken om nätterna och är skittrött på dagarna. och även om jag är cp-trött på kvällen, så kan jag verkligen inte sova. det är skit.

idag är det alla hjärtansdag, och jag får typ kedjebrev om det HELA tiden. och det hatar jag. jag skickar dom inte vidare eller någonting.



han är så sjukt bäst! <3 :)

Inga kommentarer: